Workshop schilderen voor kinderen

Workshop schilderen voor kinderen = VOL

Wegens enorm succes hebben we een 2e groep ingepland voor deze workshop. Helaas is voor deze groep het maximaal aantal deelnemers ook reeds bereikt. Houd de website en onze facebookpagina in de gaten voor nieuwe cursussen en workshops.

Vind je het leuk om te schilderen? Dan is dit vast iets voor jou!

Stichting Kunst start 12 februari met een workshop schilderen voor kinderen van 6 – 12 jaar in Woudrichem. De lessen staan onder deskundige begeleiding van Tine Klootwijk. Je gaat met verschillende materialen werken: o.a. verf, inkt en houtskool.

De lessen zijn 1x in de maand op de woensdagmiddagen: 12 februari, 11 maart en 8 april van 14.30-16.00 uur. De 2e groep start een week later op 19 februari. De kosten zijn € 22,50 voor 3 middagen (inclusief materialen). Je kunt ook eerst een proefles op 12 februari nemen voor € 7,50. De lessen worden gegeven in het atelier van Stichting Kunst aan de Middelvaart 1 in Woudrichem. Aanmelden vóór 12 februari via mail tcklootwijk@hotmail.com of telefonisch 06 – 16 25 63 39

Data 1x in de maand op woensdagmiddag (1e groep: 12 feb, 11 mrt, 8 apr) (2e groep: 19 feb, 18 mrt, 15 apr)
Tijd 14.30 – 16.00 uur
Prijs 3 middagen voor € 22,50. Incl. materiaal