Schilderen zaterdag

De cursus Schilderen met olieverf  is geschikt voor beginners en gevorderden. Alle cursisten krijgen individuele begeleiding bij deze schildercursus. De schilderlessen zijn verdeeld over het cursus seizoen van september tot zo ongeveer eind april.

Diverse olieverf technieken kunnen aan de orde komen bij deze schildercursus. U mag zelf weten aan welke onderwerpen u werkt. Soms is er een gezamenlijke les. De inhoud van de cursus Schilderen met olieverf betreft voornamelijk het individueel begeleiden van de cursist.

Ervaren kunstdocent Peter Linnartz gaat alle moeilijkheden die u tijdens het schilderen zou kunnen ondervinden met u oplossen. Meestal spreken we in de eerste les door wat goed is om aan te pakken. Ook over de te gebruiken materialen zullen we het dan hebben; u hoeft nog geen dure schilder spullen aan te schaffen.

Nieuwe cursisten kunnen een gratis proefles meemaken. U kunt ook kiezen voor een half seizoen van 12 schilderlessen of 12 schilderlessen verspreid over het hele cursus seizoen.

Start zaterdag 18 september 2021
Tijd 9.30 – 12.30 uur