Tekenen en schilderen maandag

Schilder- en tekencursus voor volwassenen  – maandagochtend

Docent Anja Kok start maandag 3 oktober 2022 met een cursus tekenen en schilderen voor beginners en gevorderden. De lessen zijn wekelijks op de maandagochtend van 10.30u tot 12.30u.

Wil je graag tekenen of schilderen, maar doe je het niet? Dan is de cursus tekenen en schilderen echt iets voor jou. Eindelijk een stok achter de deur.  De aandacht bij de cursus ligt op technieken leren, compositie en kleurgebruik. Ook is er de mogelijkheid om onder begeleiding zelfstandig aan een schilderij of tekening te werken.

Beginnende en gevorderde cursisten krijgen individuele begeleiding op eigen niveau bij het schilderen met olieverf, acrylverf of tekenen met potlood. We gaan gezamenlijk op zoek naar waar jouw passie ligt. Ook het gebruik van transfertechnieken in combinatie met schilderen zal aan bod komen. Tijdens de schilder-/tekenles wordt gewerkt met verschillende thema’s zoals landschap, portret en stilleven.

De kosten zijn 140 euro voor 8 lessen, prijs is exclusief schildermaterialen

Beeldend kunstenaar Anja Kok woont en werkt in Gorinchem en heeft gestudeerd aan de Constantijn Huygens Academie te Kampen en Ateliers 63 in Haarlem.  Zij heeft geruime tijd ervaring als lerares tekenen en schilderen voor volwassenen en organiseerde workshops voor basisscholen.

De cursus tekenen en schilderen wordt gegeven in het atelier van Stichting Kunst in de Bolderik in Sleeuwijk, gemeente Altena.

Start maandag 3 oktober 2022
Tijd 10.30 – 12.30 uur (inloop vanaf 10.00uur)
Prijs 8 lessen voor € 140,-
Aanmelden Anja Kok