Workshop schilderen

Vind je het leuk om te schilderen? Dan is dit vast iets voor jou!

Docente Tine Klootwijk start in september met 2 groepen voor de nieuwe serie schilderlessen. Groep 1 start op 13 september en groep 2 op 27 september. De lessen zijn bedoeld voor kinderen van 7 – 13 jaar. De lessen zijn eens per maand op de woensdagmiddagen van 15.00 – 16.30 uur. Je leert o.a. kleuren mengen, verschillende manieren van schilderen: figuratief, maar ook creatief schilderen. De schilderlessen staan onder deskundige begeleiding van een ervaren docent.

De kosten zijn voor groep 1 – € 85 voor 10 lessen en groep 2 – € 60 voor 7 lessen

Dit is inclusief gebruik van de schildermaterialen. Een proefles schilderen is mogelijk a € 8,50 per les. Maximaal 10 deelnemers per groep. U kunt zich nog opgeven in het nieuwe seizoen, er zijn nog enkele plaatsen vrij.

Meer informatie over deze schilderlessen of aanmelden via tcklootwijk@hotmail.com of telefonisch 0183 – 30 47 39

De schilderlessen worden gegeven in het atelier van Stichting Kunst in De Bolderik aan de Nanningh Keyserstraat 2 in Sleeuwijk, ingang aan de zijkant van het pand op de hoek van de Jan de Waalstraat.

Start / prijs groep 1 : 13 september 2023 / 10 lessen voor 85 eurogroep 2 : 27 september 2023 / 7 lessen voor 60 euro
Tijd 15.00 uur – 16.30 uur
 incl. gebruik materialen   (proefles mogelijk)
Aanmelden Tine Klootwijk