Ouder & Kind Boekselen met Hugo de Groot

Creatieve workshop voor kinderen samen met een (groot)ouder, online

Woensdag 21 april 2021 van 15.00 – 17.00 uur

Boekselen is een toegankelijke creatieve techniek die zowel kinderen als volwassenen aanspreekt die plezier hebben in toeval en taal. Je verandert een afgedankt boek in een creatieve speeltuin.

Speciaal voor het Hugo de Grootjaar heeft Loes Vork een ouder-en-kind workshop gemaakt rond het leven en de ideeën van Hugo de Groot. Dat betekent twee uur heerlijk samen werken. Bovendien krijg je nog extra ideeën om er zelf mee verder te boekselen.
De workshop is geschikt voor kinderen die kunnen lezen en hun (groot)ouders of een andere volwassene. Je neemt deel als duo. Je hoeft niet te kunnen tekenen.

Deelname kost € 10,- per ouder-en-kind duo voor leden van Bibliotheek CultuurPuntAltena en leden van Stichting Kunst (normale prijs € 15,- per duo).
Na aanmelding ontvang je per mail een link voor deelname.

Wat heb je nodig?

• Een apparaat om de online workshop via Zoom bij te wonen, zoals een computer, laptop, tablet of mobiele telefoon
  • Een boek (dat je niet meer wilt lezen) om in te werken, zoals een afgeschreven boek van de bibliotheek *
  • Gewone teken- en schrijfspullen zoals pen, potlood, fineliner, viltstiften en kleurpotloden

* Cursisten van Stichting Kunst en leden van De Bibliotheek Cultuur Punt Altena kunnen op vertoon van de bevestigingsmail een afgeschreven boek ophalen bij de Bibliotheek in Woudrichem (Raadhuisplein 1; let op aangepaste tijden afhaalbibliotheek!)

Aanmelden? Helaas heeft deze workshop al plaatsgevonden. Bij voldoende aanmeldingen wordt er een nieuwe workshop ingepland. Meer info via info@stichtingkunst.nl