Workshop Boekselen met Hugo de Groot

Creatieve workshop voor volwassenen en jongeren, online

Maandag 19 april 2021 van 19.00 – 21.00 uur

Bij het boekselen geef je een afgedankt boek een nieuw leven door creatief te werken op de pagina’s en met de woorden die je vindt. Het boek wordt je persoonlijke creatieve speeltuin. Speciaal voor het Hugo de Grootjaar heeft Loes Vork een online workshop met boekselopdrachten gemaakt die geïnspireerd zijn op het leven en het gedachtengoed van Hugo de Groot. Dat betekent twee uur heerlijk werken in je eigen boek! Plus heel veel extra ideeën om zelf verder te boekselen. De workshop is voor volwassenen en jongeren, geschikt voor zowel beginners als mensen die al bekend zijn met het boekselen. Je hoeft niet te kunnen tekenen.

Deelname kost € 10,- per persoon voor leden van Bibliotheek CultuurPuntAltena en leden van Stichting Kunst (normale prijs € 15,-). Na aanmelding ontvang je per mail een link voor deelname.

Wat heb je nodig?

• Een apparaat om de online workshop via Zoom bij te wonen, zoals een computer, laptop, tablet of mobiele telefoon
  • Een boek (dat je niet meer wilt lezen) om in te werken, zoals een afgeschreven boek van de bibliotheek *
  • Gewone teken- en schrijfspullen zoals pen, potlood, fineliner, viltstiften en kleurpotloden

* Cursisten van Stichting Kunst en leden van De Bibliotheek CultuurPuntAltena kunnen op vertoon van de bevestigingsmail een afgeschreven boek ophalen bij de Bibliotheek in Woudrichem (Raadhuisplein 1; let op aangepaste tijden afhaalbibliotheek!)

Aanmelden? Helaas heeft deze workshop al plaatsgevonden. Bij voldoende aanmeldingen wordt er een nieuwe workshop ingepland. Meer info via info@stichtingkunst.nl